.

welcome

b'coz sometimes the things u look is not the things u can't see

seuntai kata untuk d rasa


td..tgk majalah3..
sgt meruntun jiwa
bermula paparan pertama smpai abes episod
semuanya touching..
airmata xhenti2 mengalir..
nseb bek tgk sorg2..kalo x aku mesti xse tgk kalo rmai2..
gempa di padang..berlaku hanya 3mint shj..
semuanya musnah dalam sekelip mata..
semuanya kuasa TUHan..nauzubillah
aku xtahu sekiranya aku berada d c2..
mungkinkah aku jd setabah mereka2 semua..
xsanggup aku nk upload gamba2 bencana di blog ne..
sbb tiap kali aku tgk..aku pasti menangis..
sbb aku terkenang dan terkenang ..
sekiranya ahli2 keluarga aku yg pergi dlm keadaan itu..
mampukah aku meneruskan hidup ini..
Dan sekiranya aku diantara mangsa yg terkorban..
sudah cukupkah amalanku untuk bertemuNYa..
kerana aku hanyalah hambaNYa yg kerdil lg hina..
mungkin jua perasaanku mudah tersentuh akan kehadiran 2009 ini..
kala aku kehilangan rmai ahli keluarga terdekat..
kehidupan dan kematian hanya dipisahkan oleh satu garis sahaja...
dan garis tersebut adalah doa..
Al-fatihah buat arwah ayh chik,Pakda,pak Ngah & ayh lah.semoga roh mereka dicucuri rahmat senantiasa..Amin..

0 comments:

Post a Comment