.

welcome

b'coz sometimes the things u look is not the things u can't see

busannya idup ini..


tAG ne di copy dr blog Xarine..pnulis bru JS..smpai arini 1st bku dia aku xdan bce..adik aku wt rete kt utp dia..

1) Anda rasa anda hot? <-- dop pon.prit raja ujan lebat neh..po musim boh jah.

2) Upload gambar kesayangan anda...




















3) Kenapa anda suka gambar ini? The Family, and me in the front. I love this picture because you see there.aku krus lagik.heee..ne rombongan anta menantu kt tganu..family aku+ family sue Ya, I am family oriented person. Without them, I dont know i live for what.sbrnya d satu gamba pling aku syg tp xpakai tdunglak.hee

4) Bila terakhir makan pizza? Beberapa bulan lepas mse2 mg last LI kt KB mall di belanja oleh seseorng yg istimewa dlm idup aku..tengs:P

5) Lagu terakhir dengar? agnes monica..teruskanlah..means truskanlah pe yg aku dh mulakn ini..wut everpon life must goes on..ke guane??

6) Apakah yg anda buat sambil selesaikan tag ini? dgr radio online smbil2 upload gamba konvo yg dah bzaman tue dgn bersound effeckkan derai2 ujan kt lua.

7) Selain nama sendiri, anda dipanggil? cik mah {anak sedara}. mokgu {Family}. cmah+imah {Kawan2}. shimah! {Kawan sekolah rendah + sekolah mngh>

8) The end. :)

0 comments:

Post a Comment