.

welcome

b'coz sometimes the things u look is not the things u can't see

beginikah nasebku..


2Hr b4 present p esss mmm
Pm suh ambek borg siap2 kt ppi tuk jd ra dia t.aku xwt sbb tgh srabut pale pkir psl present ngn tesis.dlm ati xse dh dtg p.king la..arp2 dpt keje trus kt klate.

1bln seblum abes LI

aku dpt offer site engineer kt klate ..dlm fkrn cane nk trima x.ati xcukup bsedia lg..peluang 2 aku lepaskan kerana ade perkara2 tertentu yg blom aku selesaikan d p.raja.kbtulan site SV kt tmpt LI suh jd krani jah dlu kt site aku jge.dlm ati..eksen xnak sbb nk jd RA pm idrus kt p.raja..

DTG KONVO
tau2 position RA tue pm dah bg kt org laen.sedih sgt2..plan abes bputar 361 0C..dlm atie nk blik trus kg.ats sbb ttentu kene btahn duk sni tuk selasaikan misi yg xsudah..then jumpe Pm gtau keadaan..Alhamdulillah pm nk ambek aku lg even dh ade org len jd RA dia..TQ so much..dan taim tue jgk pm suh further master ngn dia trus.satu pluang yg aku tguu2 tp sedikit kekiciwaan di sini..kerana my siblings xbrapa nk bg..

PAS RAYA
janji tuk mulakan kerja tp smpai skang surat lantikan xdpt2.Pm col aku bbrapa hari B4 raye. akupn dh xleh nk cancel tiket sbb dh booking test jpj lak pas raya.idupla aku terumbang ambeng d p.raja bbekalkan semangat yg xputus.ikotkan hati..nk blik kg trus,xnk dtg2 dah

SEKArang
atie aku sgt sedih sbb mgenangkan nseb yg xterbela..di ank tirikan oleh ppi gara2 surat aku lmbt proses sbb ppi pindah opis kt blakg tasek uthm plop..aku mewakili kwn2 aku yg xdpt surat lantikan meme rase hangin jgk ngn care pgrusan org2 ppi ne..tp nk wt cmne..ttgu jgkla...

Kesimpulan
aku rse myesal xtima awl2 offer keje sblum ne..kalu dop skang aku dh bkerja sbgai sore engineer dan mengalami satu suasana keje di negeriku yg terChenta..namun nk wt gano..takdir TUhan mengatasi segala..aku pasrah ngn keadaan skrg dan cube terima hakikat bahwa aku skang duk d Prit raja lagi dan insyaallah kalo diberi kekuatan akn smbung blaja tuk tempoh bbrapa taun ne..tp ade satu halangan besar d sini..tuk mndpt scholar nati agk tipis..tmbhn tuk next year 2 org adik aku nk smbung blaja dan srg g akn abes. keadaan sgt2 xmgizinkan aku..Ya Allah aku sgt keliru dan celaru skrg..bagaimana?kenapa ?bisakah?soklan ne dah sbln duk muta2 dlm pale aku..buat mse ne aku mmg xdop jwpn lg..cume satu..aku harapkan ade keajaiban berlaku disini..insyaallah kalo niat kite ikhlas tuhan akn permudahkan jalan yg kita lalui. EVERTHIN' IS POSSIBLE IF ONLY WE DARE 2 DREAM..



0 comments:

Post a Comment