.

welcome

b'coz sometimes the things u look is not the things u can't see

no TiTLE


seandainya msih ade kesempatan..ingin aku blk ke kg halaman nun jauh ..menjalani kehidupan dlm suasana tenang sebuah desa..lari dr segala kekalutan hidup disni..lari dr segala manusia2 hipokrit..lari dr segala masalah2 yg tidak pernah selesai ini..tanpa aku perlu berfikir sedalam2nya..sehingga aku jd tensi dgn keadaan begini..dimanakah penyudahnya??mengapa aku dijumpakan dengan manusia2 yg pentingkan diri..manusia2 yg xpernah bersyukur dgn nikmat yg Tuhan kurniakan??mengapa??wut u giv u get back?betol ke?aku cm sdh hilang keprcayaan terhadp golongn2 ini..sampai bile aku harus saba..saba..dan saba..tp akupon ade tahap sabarnya jgk..ikotkan hati..mmg nk wt mcm2..bile pkir org2nya rse sakit ati..last2 aku tmbh dosa free2...life like this ke?Mek..ayoh..doakan ankmu ini..smoga dipermudahkan perjalanan hidup ini..GOD KNOWN BEST---insyaallah

0 comments:

Post a Comment