.

welcome

b'coz sometimes the things u look is not the things u can't see

wajah itu..



alhamdulillah..akhirnya aku slamat smapai ke bumi johor yg xbrapa nk aku cintai pon ne..ngeh2..selesai suda berseminar selama lbih kurang 3 hri di UNImap perlis..lega..wlpn xde sape bminat ngn tjuk proposal aku tue..sume duk sibuk ngn alm sekitar punya projek..akupon xphm..civil ne meliputi bidang yg sgt meluas..bukan alm sekitar shj..cukup2la aku jd bdk alm sekitar 4taun aritue..1st taim present di lua..ntah ape2 jah aku ngarut depe mse prezen tue..yg pasti..pasne..aku xse g doh presen kalu xdop data nk crita..aduhai..jgn pkse aku g seminar lg2..kalu suh wt keje lpgn xpo.

tp..mcm ternampak seseorang yg lme aku xjumpe..aku rse mcm dia..bdk kls aku taim matrik dlu mse mjlis penutup..akupon xpasti betol dak..sbb mse aku pndang dia..dia pon pndang aku bbrapa kali..kalola betol..xtaula nk ckp mcm mne.mmg ade jodoh antra kite.sbb diala antara bdk yg pling aku benci dlm kls..sbb suke kcau2 aku..yg pling penting..ade hal antara kami bdua yg xselesai dlu..mintak maaf yea -a-f--z..sape suh anda bsikap begitu dlu..kalo x..kan snnag je crita kite..aku hrp2 dia bukanlah orgnya.

hmm..byk kenangan manis spnjg 3hri disana..aku sgt2 berterima kseh kpd HOR PEA San...LIM bein yieng & hong..sbb sudi bwk aku jln2 disekitar perlis dan consider mkn mknan yang aku boleh mkn je mse pegi mkn..sebenarnya dorang ne dh xjd mcm chinese pon duk perlis terutamanya LIm & Hong..dah jd mlayu..sgt seronok dpt kwn2 yg sgt baek even bru kenal bbrpa hari..yg pling penting sgt HUMBLE.dak degree & lompat Phd trus..dan merupakan staff unimap..tp sgt2 menghormati kwn2 wlpn blainan agama..byk perkara yg aku blaja dr mereka..kesimpulan ..wlpn mse seminar xbrapa nk sronok dr seminar2 sebelum ne..tp taim2 bjln3 dn bercerita dgn mereka..sgt2 seronok.sy sgt2 berterima kaseh ngn mereka yg byk menolong sy spnjg 3hri disana..insyaallah kalo tiada aral mlintang..sampaila lg sy disana..

0 comments:

Post a Comment