.

welcome

b'coz sometimes the things u look is not the things u can't see

---Q & A d tgn org..


saya sebenarnya dah giv-up nk truskan master sy ne..research yg xtahu penyudahnya dimane..wlpn ia smbungn PSm dlu..tp skrg..ia dh libatkan keje2 di site sebenar..data dh xleh menipu mcm PSM (Projek suke menipu)dlu2..hurm..pyelia pon..sbuk memanjang..xlme lg nk naek jd NC kot aku rse..huk3.mcmnela aku nk siapkan projek aku mcm ne..design2 xleh pakai..wt2 keje..org len yg pakai projek tue.pyudahnya.."awk wt keje sndri..wt formwork d lab kayu..cr en...kt lab tue..pastue wt cpt2..mne hasil awk ne..dh 2 bln awk dftr..mne???..sy nk awk wt small modelling..wt full scale tue xyah wt..tue PHd punye "...aduyai..best2nya akak tue dpt design yg aku susah2 wt..aku susah2 deal ngn kontraktor..aku yg bzirkn mase mnulis tesis aku deal ngn org tue..org ne..ke hulu ke hilir ppi..susah2 wt sal lanjutan geran..hasilnya..see...siap kene marah2 lg..sbb alasan...'nape cuti lme2??nape lme xdtg jumpe sy??argggghhhh..aku jd semakin tensi ngn keadaan mcm ne..kalo aku punye kekuatan mcm ct kelembai tue kan best..xpyh susah2 pkir nk slesaikan permslhn mcm ne..skali tiup dh siap..jentik jah nge tangan..settle..huuuuuuuuu..meme xlogik!!!aku benci sume org yg bname lec skang...

0 comments:

Post a Comment