.

welcome

b'coz sometimes the things u look is not the things u can't see

i still believe..


30 april..


byk perkara yg menemukan aku..

petama:
aku terjumpe seseorng yg mengingatkan aku pada seseorng...aku cuba menafikan bahawa irasnya xsame lansung..tp sbnrnya mmg same..sila abaikan sbb arp2 pasne xjumpe lg org tue.amin..

kedua:
last day jumpe adik2 psm(MEDAN@ADIK12 ngn SHAFIK@ZAURES-- wpln demo mmg sebaya..hehe..nk action skit..sbb demo suke paggae aku mcm akak2)..sudah ilang kwn2 sekerja..kenangan lebih kurang 1 sem lebih bekerjsama siapkan projek msg2..suke duka keje..sedih..marah..geram..gembira..mgumpat..bersma2..wlpn kenal dlm wktu yg singkat tp dorang meme best.leh jd kwn dan membe gadoh2.wlpn usia sebaya still respect anati and me as a RA .sedih ttp ade tp idup mesti trus..td adk12 dtg anta hrta karun yg msh ade n say bbai ..wish all of you guys gud luck in whatever u do!!


ketiga:

kontrak tuk mei aku sorng je di approved oleh ppi..maybe sorang2 keje tuk bln ne..and 4 the next 3 month..all of remedial works kne plan n solve sorang2..rse cm nk jerik pon ade..sbb pe2 hal pasne mmg aku je tinggal..aku hanyalah seorang RASIMAH yg xreti pe2 tuk sume bende..tgkla pasne..terkial2 wt keje sorang2..sedihnya mek..nk wt rano neh..kuatkan semangat aku..pm pesan mcmne rasi..huk3

ke-ampat
belaja mghargai ape yg anda ade skrg..jgn compare ngn ape yg dh xde @ yg dh pegi jauh..tue sume hanyalah mse lalu..yg anda hadapi skrg adalah realitinya..mse lampau adalah pengalaman.. sorry i never told u..and now its too late to hold u..living without ur smile feeling and knowing u hear me..keeps me alive!!!

just believe that will be a silver lining at each clouds...insyaallah..

0 comments:

Post a Comment