.

welcome

b'coz sometimes the things u look is not the things u can't see

--insan-


dimana dia..
ke mana dia selama ini..
memang takdir tersuratnya beginikah..
susah sangat ke nk buat pilihan..
banyak sangat kah pilihan yang ada...
sudah2la wt percaturan...
aku dah penat menanti..menunggu dan melihat..
perlu ke aku jelaskan..
xjelas ke lagi selama ne..

plezzz...open ur eyes..
tgk betol2...

kite bermula dgn satu keadaan yg harmoni..
knape perlu di besar2kan perbezaan kita..
sbb bende sekecil itu dlu...
sgt2 picisan...
knape nk persoalkan lagi...
sesungguhnya aku sudah GIV-UP...GIv-UP!!!!!!
full stop..kite bukak buku bru okeh...
aku xnak lg jd cm lepas2..
semuanya mbebankan aku,,,
aku nk hidup ngn aman..
xnak rse bsalah sepanjang idup aku..
maafkan aku..bukan niat aku begitu untuk %%% taun yg lalu..

aku harap..pasne..aku leh jumpe ngn senyuman yg ikhlas..dh xde dendam2..
be matured...

#best women win

0 comments:

Post a Comment