.

welcome

b'coz sometimes the things u look is not the things u can't see

--pertengahan mei 2010--


salam..bertemu kembali..mei 2010..aku akur dgn beberapa perkara untuk bln ne..ade sedikit perubhn dlm hdup aku..sbb aku bleh jaga awl pg2 sebelum subuh..dh dkt 2 mg lebih ia berlaku..tp yg bhyanya g tido blik..jdla bgn lmbt jgk ari2..huhu..then untuk minggu ke-2 ne..ade byk perkara yg aku xjangkakan terjdi..agk tensen sbnrnya memikirkan perkara2 ne..cuba mengabaikan tp setiap ari ttp memikirkan bende yg sama.. kerja dn family..2 perkara besar yg aku kne consider dlm 1 masa..org nk ckp aku sombong, ego..pendendam..sukati la..yg pasti aku ttp mcm ne jgk..hidup seharian aku..keputusan..semua depend pd aku pilih dan decide..bukan diri org len yg decide!!plezzz...cuba wt kptsn ikut kemampuan anda..beside my sV mmg bz,,ade beberapa perkara aku kne alert..sbb ritue dh dibebel mcm2 kerana kecuaian org len..at last myusahkan diri aku sorang..mmg agak hangin aku tntg hal ne..2mg msh berbaki ne..aku akn cube siapkan ape yg patot..kerana jun nanti aku dh tamat kontrak..maybe blik kejap @ blik trus xpasti..itu arp2nya ade kptsn dln mse 2 mg tdekat ne..

then mulakan blik program diet anda..mlm jgn mkn ape sgt..pg bekfast..tghri ambik yg ringan2 jek..chayokkk!!!

0 comments:

Post a Comment