.

welcome

b'coz sometimes the things u look is not the things u can't see

--sy cube bckp-


sudah 2hari di Sabah.Alhamdulillah semua bjln lncar.mcm biasa..tiap kali conference sy jumpe kwn2 dr universiti laen dn btukar2 no telefon..dn xkurang yg dh jumpe d conference laen..bjumpa lagi d conference strusnya.dh selamat pezen..otak dh fresh blik..sbb jumpe org2 yg sumenya bsemangat wt research..sememangnya environment memainkan peranan penting untk kite truskan pjuangan..tp pling penting NIAT dan KEIKHLASAN..maafkan sy my SV..byk perkara yg saya slh fhm sebulan dua ne..now i'm realize that xde lec laen yg mampu btahan dengan karenah sy ne selain anda.dan terima kaseh kerana percayakan sy untuk deliver any work & evrything yg bkaitan.Maafkan sy,sy rse sgt berdosa dn terlalu mengikut emosi.nmpknya sy ne msh xmatang lg bfikir..sbb terima sje ape yg org mgata xpa pkir betol x duduk perkara sebenar yg blaku. kali ne jgk aku brani btegur spa ngn omputih2 yg ade d conference..tp jgn pelik aku akn atomatik senyap kalo pm ade sebelah..hoho..dn dh wrning JGN MASUK room conference taim sy pezen..dia mcm phm..asal aku pezen bi..dia akn cpt2 kua.aku tau..dia risau teramat kalo aku kecek bi.huahua.xpela..sy cubela selow2..



esok memulakan site observation..dh dibgtau td..uat byk2 literature..pastikan literature kukuh..baekla..mcm3 lak disoal siasat kt lec2 UTHM laen sal projek aku ne.nseb DR.DC xtanya lg..kalo x..mmg matila aku nk speaking.huk2.Chayok2!!!pastikan kali ne dpt bhn yg lbh byk dr kuching dlu..dan ingt psnan SV..kalo nk bjya..jgn ikot rentak kwn2..cubalah..cubalah..lakukan sesuatu..move on..persetankan ape org nk kate.yg pasti u do better than ur best!!i will..insyaallah.

0 comments:

Post a Comment