.

welcome

b'coz sometimes the things u look is not the things u can't see

terkenang


hmm..td ke pasar malam air itam..akhirnya smpai gk setelah 5 taun d sni.wlpn perjalanan agk jammed td..tp sapa jgk ke destinasinya...xbli ape sgtpon..cme nk tgk suasana...agk bz dan besa pasarnya..ape yg nk cite sni adelah..

kuih apam balik..
dh lme xmkn kue neh.td bli mse g p.mlm.bile mkn kueh ne..aku mesti tringat ayah..bile tringat ayh mesti tringt kt umh..hurm..entah bile dpt cuti lme2 lg..kueh ne byk kenangan kat aku..sbb dlu mse2 kecik mmg ayh suke bli kue ne smpaila skang..jd bile tgk kue ne..mmg aku otomatik tringt ayah..ayh oh ayah..ore mmg terkapai2 d sni..xtahu hala tuju..xtahu kemana nk melangkah..rasa kaki sebelah dh patah..rasa cm xde semangat untuk truskan pe yg drancang..ayah..ayah..mne kate2 smangat ayah dlu tue ore xtahu letak mane..mmg rasa totally lost pas dtg cuti aritue..org len mmg xakan tahu..biarla org nk kte gapo..hakikatnya sampai bile2pon ia ttp same dn xkan brubah...tibe sgt2 rindu pd seseorng..seseorng yg sentiasa bg semangat untuk aku taim2 mcm ne..tp itulah..yg baek xkan lme bersama kite..sbb ade perkara yg lebih penting dr hal2 begini....sedeh2..wake-up col aku xsmapai g kot..arap2 ia muncul dlm mse2 terdekat neh..Amin..

0 comments:

Post a Comment