.

welcome

b'coz sometimes the things u look is not the things u can't see

--TERAKHIR--


perasaan aku sgt tidak stabil gara2...xtahu nk crita mcmne..lme2 aku pkir aku jd tensi..kalo xpkir pon..ia ttp dtg tibe2..smapai mlm2 aku terjaga dan teringat...Ya Allah dugaan apakah yg sedang aku lalui ini..mugkin kwn2 leh ckp aku mengarut byk mg terkebelakang ne..tp xsiapa tahu kenapa keadaan ini terjadi..aku jd mcm seorang yg hipokrit..hipokrit dan hipokrit..Rasimah..sila jd diri sendiri..tp aku ttp xboleh jd dri sendiri..xtahu dan aku ttap jgk xtahu..aku mmg sgt2 serabut skrg..mslah ttg nk smbung blaja.maslah peribadi...mslah di tempat keje yg smkin wt aku pening..sbb nk kne follow 2 org prof yg msg2 nk menang..aku xphm..dan semakin xpaham..AKU RASA SGT2 KUSUT..ikotkan hati..nk brenti jd RA..nk duk umh..nk duk kg..idup jd gadis kg yg xtahu ape2..yg bute segala bende..under coconut shell..hmm..begitukah rasi penyudah idupmu ini??? khdupan bru bermula rasi..plezzzz kuatkan semangat..Sv ku yg xputus2 bg semangat..sbb tiap kali jumpe mg ne..akula manusia pling pendiam..wlpn 2,3 jam jumpe..aku mcm org asing yg bru dikenali...tp Sv-ku nmpknya mkin xphm ngn karenah aku..plezzz Sv ku...aku perlukan msa untuk ubh dan move on dr satu condition itu..plezzz...fhmkanlah..aku hanya manusia biasaaa sahaja..YA Allah tunjukkanlah aku JAlan yang Lurus..jln org2 yg kau beri nikmat..bukan jalan orang yg KAU murkai dan bukan juga jln mereka yg sesat..Amin...

0 comments:

Post a Comment