.

welcome

b'coz sometimes the things u look is not the things u can't see

Xcidently happened


di suatu petang jumaat yang hening lbih kurang kol 4.30 di makmal kayu ....

mse tue aku tgh concentrate wt tanggam kayu utk model pSmku..
tibe2 bunyi.."pop" ..satu letupan telah berlaku..aku ngn pantasnya tutup muka..
hushhh dan lari ke tepi..
rupenya2 kayu panel yg dak2 poli PD ngn ovenkan tue meletop..nasib bek pghadang dipasang kt tepi tp still menembusi plastik arcalix ..hasilnya plastik ngn abuk2 kayu tue bertaburan di lantai dan arcalix megenai tanggam yg aku ngah wt..betol2 ia tersekat kt kayu aku tue..dak2 yg ade kt lab tue trus menyerbu kearah aku sbb mereka tgk aku mengelak smbil tutup muka cm kene sesuatu..alhamdulillah ALLAH masih sygkan aku..kalo dak muka aku mmg akn kene bende tue..sgt menakotkan..taim tue jgk aku teringt kata2 sorang kwn aku pasal amalan surah2 dlm Al-Mathurat..dan aku terpikir betolla ape yg dikatakan oleh dia tue..sbb sudah byk bende2 yg xbrape baek nk jd kat aku..tp Alhamdulillah dpt di elakkan..aku sgt2 bersyukur td.. kejadian tadi menjadi pengajaran kepada aku agar lebih berhati2 dan jgn lalai..buat ape sahaja pon..mohonlah perlindungan dari-Nya ..insyaallah DIA sentiasa di sisi kita..Amin..

0 comments:

Post a Comment