.

welcome

b'coz sometimes the things u look is not the things u can't see

au rivour nite


mlm yg ditunggu tiba juge akhirnya...
sperti yg dirancgkan...mlm ne agk sronot gak wlpon de sdkit kekeciwaan sblom dn semasa majlis ....
arap2 sumenya jd baekk diakhirnya..
ape yg membuatkan aku sdikit keciwa mlm ne adela..
1) xleh gambo2 sgt ngn geng2 aku..xtau nape..cm sume xde moode..
2)xleh duk semeja ngn depa..xleh gusip2..
3)xdan nk borak pe2 pon ngn depa..hukhukhuk
4) sume org cm keciwa jaa ..akupon xtau nape..
5) xdan nk ambek gambo ngn incik pengarah program..

tp de gak pekara2 yg best ++aim aku tercapai gak mlm ne..hehe
iaitu
1) dpt g mjlis mlm ne wlpon byk hlgn di sepanjangnya
2) kdudukan meja kt belakng..agk strategik tuk bising2 dan gelak2..xde la segan..
3) PLING PENTING dpt ambek gamba ngn ORG2 yg aku rse perlu ade gamba bersama B4 abes blaja ne..jengjengjeng..rahsia....
4)suprise performance yg aku ckp aritue betol2 jdik..huhuhu( dah agk dah)..

kesimpulannya mjlis mlm td agk sronot wpon ade yg xsronot tue..akhirnya selesai sudah sume bende2 dinner ne..thanks 2 jwtnkuasa dinner bertungkus lumus wt keje tuk mlm ne..thanks kwn2 jsamu dikenang..SOK bErmula lak keje2 PSM lak..chayokkk!!!

0 comments:

Post a Comment