.

welcome

b'coz sometimes the things u look is not the things u can't see

-hanya DIA-


salam..

sudah memasuki tarikh2 akhir sebelum rmadhan...
terlalu pantas atau aku yg leka..
hehehe
yg pasti aku mmg leka sokmo..

tesis xsiap lg
ade sebulan utk setelkan semua..
Ya ALLAh..
Kuatkanlah semangatku ini..
moga aku tergolong dlm glgn orang2 yg sabar...
siaplah kita sebagai manusia nk letakkan hukum ke atas manusia laen..
biarlah DIa yg menentukannya
sbb kite kene percaya
bahwasanya DIA MAHA ADIL
dn MAHA MENGETAHUI ats segala sesuatu
wlpn hanya lintasan kecil dhati manusia..


moga DIA permudahkan segala urusanku
dn hanya padaNYA aku berharap
dgn sepenuh hatiku..
biar rintihan itu xdidgr oleh manusia lain
cukupla DIA tempat aku mengadu..



# 2hri berturut2 hal yg same..moga ALLAH mberi petunjuk..smoga dia baik2 sje di sana.Amin..


0 comments:

Post a Comment