.

welcome

b'coz sometimes the things u look is not the things u can't see

m..m...mm..mmm..


salam...

penghujung tahun 2011 yang kalut..serabut..sakit hati..nk marah dan penuh kebencian yang meluap2.itulah kesimpulan yg nyata dpt aku buat masa sekarang.semuanya datang bertimpa-timpa..semuanya memang cukup buat aku lelah mgejar hal2 dunia ini...segalanya mengecewakan..segalanya membuatkan aku hilang sabar..hilang rasa hormat..hati ini sangat2 SAKIT ats ape2 yg telah berlaku..silap mungkin byknya dr aku..tp org yg terlibat seolah2 merasakan diri masing2 sgt2 suci.akupon dh xpaham apakah permainan yg sedang mereka-mereka ini lakonkan..aku sendiri dah xfaham..sgt2 xfaham..dan makin xfaham..


bile difikir2..mcm org bodoh..xde stand dlm diri..ikut telunjuk org 200%..kali ne..aku xkira..aku kene buat sesuatu membuatkan mereka2 ne sedar xmudah nk jatuhkan aku..aku bukan nk gaduhkan..tp nmpknya semakin melampau2 tindakan mereka-mereka ini..aku kene selamtkan masa depan pelajaran aku dan juga maruah aku..aku bukannya sesenang itu untk dipijak dan dihumban di kiri kanan!!!! behave urself..aku dh xteragak2 lagi kali ini..sudah pasti..dan amat pasti dalam hal ini.

0 comments:

Post a Comment