.

welcome

b'coz sometimes the things u look is not the things u can't see

lalala..


sesungguhnya aku mmg xmampu nk melupakan itu semua...mcmne ne...mcmne....xtau nk wt mcmne...xtahu..dan .xtahu...aku..rasa aku cm sgt lemah...lemah..lemah....rasi.rasi..rasi..terimalah kenyataan bahawa...sume itu sudah berlalu...mulakan hidup baru..mulakan..buat ape dikenang barang yg lepas..hanya menambah sakit di jiwa..
silakan..mulakan...move on..plezzzzzzzzzz..move on...mulai esok..jgn pkir lg hal tue..jgn..jgn..dan sesekali jgn lg..biarla bumi brputar 360 sekalipon..jgn sesekali ingt kisah itu...

p/s: hati aku mmg tgh sakit mg ne..sakit ngn mcm2 perkara..so..jgn cube2 men dkt nge sarang penyegat aku..aku sengat xkire sape.

2 comments:

...miSS fAi... said...

sabar simah..... sabar2....

teruterubozu said...

huhu..tq fai..

Post a Comment