.

welcome

b'coz sometimes the things u look is not the things u can't see

bln ke-3 keje.maybe aku dh cube adopt ngn psekitran keje di uTHm.tp msh blur2 ngn matlamt yg aku nk grab.hurm..msuk bln ke-3 ne.cm2 mslh keliling aku yg mbuatkan aku kdg2 rse sgt down..sbb aku rse skang jd sorang mnusia yg agk kejam..ntahla aku rse kdg2 org kwn ngn aku bukan betol2 ikhlas.cr aku taim susah shj..taim aku mnagis..sape jek yg ade ngan aku..aku rse terbeban ngn mslh org len smpai dri sendiri xterurus..cubalah fahami aku..aku dh cube fahami kamu okehhh!!!plezzz tlongla pham..mslh xkan jd complicated kalo msg2 consider condition msg2..mslh mmg sentiasa ade di sekeliling kite...aku dh cukup tertekan skang..ikotkan atie..nk tmatkan kontrak ne bile2 mse je..tp efek kt research aku wt skang agk besar sekiranya aku stop d sni sbb ia mlibatkan rmai individu..aku cuba dan cube teruskan jgk..hopefully sume2 ne akn cepat2 berakhir..aku sgt xsuke keadaan ini..but i'm just remind myself..be careful ngn people around me skang..huk3..2mg terkebelakang ne aku jd mnsia yg xde perrsaan..tp ingt jgn bg aku benci somebody itu..sbb aku akn xsuke smpai bile2..tp satu je aku nk laungkan di sini...aku nk blik klate!!! nk keje di sana..tnh tumpah drh aku..tanah sebunga sekebun aku..one fine day,,i will..

0 comments:

Post a Comment