.

welcome

b'coz sometimes the things u look is not the things u can't see

silver lining at each clouds..i hope


harini idupku xclear sgt.mcm2 dugaan..mlm2 bute bru stat study pper tuk ptg sok..sume gara2 PSM terChenta..setelah mnuggu hmpir 2 jam xpa wt pe2 kt lab..SV ku tibe bile aku dh blik.nk run test pon xleh sbb skang kputusan di tgn dia SAHAJa..rse nk jerit puas2...sgt keciwa..no comment..penat..penat dan penat..

then g blaja kete..bawk kete pon cm ape ntah td...ken bebel jew.hukhukhuk
pe yg nk cite yelah pristiwa kt ats bas kuning causeway..aku tersentuh ngn sorang pakcik ne.
citenya start dia nk tekan loceng xbunyi..then aku pon tgk tlongla tekan tuk dia..dia senyum smbil angguk time kseh mse nk trun..yg wt aku tersentuh ialah dia xsesempurna org len.mse dia jln nk trun tangga bas bru aku prasan.kesian sgt2..dahla dia pakai bju keje SWM..maybe jd tkang sapu kt sekitar2 p.Raja...bukan nk rendah2kan dia t aku kagum sbb dia usaha keje wpon diri xsesempurna insan laen.

melihat dia aku terpikir ngn pjalanan aku arini..bru diduga sket dh collapse.down.down..tgk semangt kt pcik tue wt aku sedar baHAWA setiap yg Tuhan tentukan tue ade hikmah-Nya...perjalanan setiap org tue berbeza-beza..xsumenya smooth..tp ape yg penting ape yg kite belajar dn dapat d sepanjang perjalanan itu..keperitan idup akn mgjr kite menghargai sebuah kehidupan..sesungguhnya aku bersyukur kepadaNya kerana mnyedarkan aku yg kdg2 terlalai ini.GOD KNOWS BEST

1 comments:

Unknown said...

tacing gak ngn pak cik tu~

Post a Comment