.

welcome

b'coz sometimes the things u look is not the things u can't see

sss


asyek sakit kepala aje mg ne..
stresss aje..smpai mudah sgt kene pykit ne..
xtaula bila nk ilang stress
smpai abes blaja pon belum tentu ilang stress..

mudah2an sakit ne dpt hapuskan dosa2 aku yg lalu..Amin..










p/s: Saya mahu ketemu Rasulullah. jika saya bertemunya, saya akan berkata, "Wahai Rasulullah yang mulia, nasihatkanlah daku agar kemas daku pegang dalam diriku ini. Aku sesat dalam diri sendiri. Nasihatkanlah daku wahai Utusan yang mulia!"

m..m...mm..mmm..


salam...

penghujung tahun 2011 yang kalut..serabut..sakit hati..nk marah dan penuh kebencian yang meluap2.itulah kesimpulan yg nyata dpt aku buat masa sekarang.semuanya datang bertimpa-timpa..semuanya memang cukup buat aku lelah mgejar hal2 dunia ini...segalanya mengecewakan..segalanya membuatkan aku hilang sabar..hilang rasa hormat..hati ini sangat2 SAKIT ats ape2 yg telah berlaku..silap mungkin byknya dr aku..tp org yg terlibat seolah2 merasakan diri masing2 sgt2 suci.akupon dh xpaham apakah permainan yg sedang mereka-mereka ini lakonkan..aku sendiri dah xfaham..sgt2 xfaham..dan makin xfaham..


bile difikir2..mcm org bodoh..xde stand dlm diri..ikut telunjuk org 200%..kali ne..aku xkira..aku kene buat sesuatu membuatkan mereka2 ne sedar xmudah nk jatuhkan aku..aku bukan nk gaduhkan..tp nmpknya semakin melampau2 tindakan mereka-mereka ini..aku kene selamtkan masa depan pelajaran aku dan juga maruah aku..aku bukannya sesenang itu untk dipijak dan dihumban di kiri kanan!!!! behave urself..aku dh xteragak2 lagi kali ini..sudah pasti..dan amat pasti dalam hal ini.

dunia oh dunia


berkurun xtulis blog..bz memanjang smnjk naek cuti raya haji tempohari..
bz??bz ngn testing n tesis..bz ngn masalah2 duniawi yng xpenah sudah..
byk cerita yg berlaku 2,3 menjak ne..segalanya aku lalui ngn hati yg redha..
mungkin org2 tdekat nmpak aku menangis skali 2..tp dlm tempoh sbulan ne..aku rse hampir 10kali keje duk nangis sorang...ntah ape nk jd xtaula..asal letak kepala kt bantal..air mata meleleh sendiri..
kes berat!!!

nk siapkan master ne secepat mungkin..rse xtahan duk sni lagi..rse mkn semacam aje..tp xtaula berjaya ke x nk siapkan betol2 dlm kepala dah bcelaru..mcm2 rse xnak wt..tp mcmne ..mcmne..
siapkan keje tp kalo org xapprove xde pekdahnya jgk..peningla kepala kita dik!!!

skrg dh xtau nk rujuk sape..rse sume org dh xleh dipercayai..sumenya penipu!!SEMUA ORG hanya ambik ksempatan shj..xikhlas..huk2..(bukan kwn2 yea..org2 tertentu)..sedihnya jadi org xde kuasa ne..xde pangkat..xde rupa..manusia2 yg kononnya disanjung tinggi di mata masyarakat tp belum tentu disanjung tinggi di mata kita..usahla bpura2 lagi..Tuhan itu Maha Melihat...smpai bila nk bselindung di sebalik topeng org brilmu konon2nya..ilmu tue..meliputi byk perkara..kalo ilmu byk..tp xamal..buat tp xikhlas..dan kalo islam berilmu duniawi tnpa fkir kita akn hidup dlm dunia abadi di sana...begitula jdnya..islam itu mudah..tp kenapa manusia yg berilmu dunia xnak bwk ilmu itu seiring ngn ukhrawi..Dunia Oh dunia..


cuba..cubaa..cuba..sy sedang cuba bersabar dan bertenang:)) walau sehebat mana dugaan..tabahkanlah hatiku ini Ya Allah...Amin,

mood bercuti..



salam..

seminggu yg penuh dgn even convocation kawan2.. terdiri drp X-Hmate yg konvo master's ngn adik2 psm yg konvo untuk 1st degree depa..semuanya sudah menamatkan pgjian di bidang masing2..dan tinggallah aku sendirian di sini terkontang kanting meneruskan perjalanan hidup di bumi asing ini..namun apakan daya..sisa kecekalan & ketabahan perlu di SETIAKAN untuk kesekian kalinya..uhuk2..

Kami keluarga no.4,,yg mkin terpisah jauh




Hakikatnya hidup ini..ade beberapa perkara yang sukar untuk dicari ganti ..datang dan pergi..tp yang pergi itu xkan pernah sama dgn yang datang menggantikan ..sesungguhnya ianya xkan ..xkan..

DAN begitu juga hati ini..xkan ade sesuatu yang mampu mgugah hati dari terpaling daripada yang pernah wujud dihati ini..sesungguhnya aku berdoa dlm stiap hujung sembahyangku semoga ditetapkan hati ini.Hanya Dia Yang MAHa Mengetahui apa yg terbaik buat diri HambaNYa ini..Amin..
SALam Aidiladha ..maaf zahir batin.

--let by gone??_-


susahnya hendak menterjemahkan sesuatu
sesuatu yang kita sudah totally xnak fkirkan lg..
bgku biarlah ia berlalu dgn masa yang berputar..
namun terkadang hati kecil terdetik untuk ingt..
sbb kita hanyalah manusia yg biasa2 shj..
tidak terlintas untk melukai ..
tp masa silam itu...
tetap mengejar aku dekat..
semakin cuba menjauh..
mkin pantas ia mengejar..
biarlah keadaan yg menentukan..
hanya Dia yg Maha Mengetahui atas segala sesuatu..
just pray 4 it..Ganbateee!!!!

..never..





HERE....
So much I need to say
Been lonely since the day
The day you went away
So sad but true
For me there's only you
Been crying since the day
The day you went away